Hemma hos mig….

Vilken hektisk helg, när min dotter sa att det bara är åtta dagar kvar till julafton fick jag smärre panikkänslor!

Så jag avrundade söndagskvällen med saffransmuffin,- och pepparkaksbak med barnen. Nu kan jag bocka av det traditionella bakandet med barnen från min to-do-list! Här kommer två juldekorerade bilder från mitt sovrum och vardagsrum.

Foto: Helena AroMitt sovrum med kuddar och plädar från Slettvoll, Ikea, Mio och Oddbirds. Stjärna från Watt & Veke.

(Älskar att ta in några en,- eller grankvistar bredvid sängen, doftar ljuvligt!)

Foto: Helena Aro

Foto: Helena AroKuddar från Åhléns och Mio. Renfäll från Mio. Stjärna från Watt & Veke.

(Kan rekommendera Friggs blåbärste, min nya favorit istället för kaffe!)

Foto: Helena Aro

2 thoughts on “Hemma hos mig….

Kommentera

